Subject: Teema täpsustus ja vajalikud siseõhu mõõdistused
From: "Kadi Kallas" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 09:26:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole meie tööruumi lõhnamurega, millele otsime seletust ja 
lahendust. Selle aasta 2. mail avasime Tartus Kvartali keskuses V korrusel 
töötukassa uued tööruumid. Nüüd on tekkinud probleemiks mingisugune imelik 
lõhn, mis on hetkeseisuga meie osakonna nö tagatubades (pigem üsna piiratud 
alal), paaris kabinetis ka intensiivsemalt. Terves osakonnas on kasutatud 
ühesuguseid materjale ning kõik on valminud korraga. Ventilatsioonisüsteem 
on meil hästi toimiv ja terves osakonnas ühtne. Kuidas meil oleks võimalik 
aru saada, mis võiks olla selle lõhna tekkepõhjus, st milliseid näitajaid me 
peaksime hindama või mida täpsemalt võiksime mõõta? Loomulikult võib ka 
edasi soovitada, kelle poole võiksime oma murega pöörduda?

Lugupidamisega

Kadi Kallaspersonaliosakond

töökeskkonnaspetsialist

​Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:5383%200069> 5383 0069

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <http://youtube.com/tootukassa> ​ <http://youtube.com/tootukassa> 
youtube.com/tootukassa

 <http://tootukassa.ee/>